RETOUREN

Ben je niet tevreden over je bestelling of heb je een verkeerde maat besteld, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Je dient het retourformulier mee te sturen met de retourzending. Het retourformulier is bijgevoegd bij je order en terug te vinden in je persoonlijke account op www.purplemoney.nl en in je e-mail. Op het formulier dien je aan te geven welk artikel je wilt retourneren. Het retourneren van artikelen is voor eigen rekening.

 

Retourvoorwaarden:

  • Artikelen moeten in originele verpakking retour gezonden worden
  • Het artikel moet in onbeschadigde staat retour gestuurd worden
  • De aangehechte labels en het prijskaartje van Purple Money moeten intact zijn
  • Het artikel is in ongedragen, ongewassen en ongebruikte staat
  • Alle schoenen dienen gepast te worden op ondergrond met vloerbekleding totdat je zeker bent van je aankoop. Schoenen dienen geretourneerd te worden in de originele doos en in de originele verzenddoos.
  • Tassen en accessoires dienen geretourneerd te worden inclusief de eventuele bijgesloten kaartjes, dustbag en overige extra bijgeleverde items
  • Zwemkleding dient altijd gepast te worden over eigen ondergoed
  • Ondergoed kan niet gepast worden aangezien het alleen in de originele verpakking retour gestuurd mag worden
  • Mondkapjes kunnen om veiligheidsredenen niet geretourneerd worden na opening van de plastic verpakking
  • Sommige items hebben een label met “retourneren is alleen mogelijk met aangehecht label”. Indien dit label kapot of niet aanwezig is, wordt de retour niet geaccepteerd.

Let op: Geretourneerde items die niet voldoen aan de retourvoorwaarden mogen geweigerd worden door Purple Money en worden teruggestuurd naar de klant. De kosten hiervan zijn voor rekening van de klant.

Je kunt je retour verzenden naar het volgende adres:

Purple Money
Lionderstuk 7
6932 LP Westervoort

 

Terugbetaling:

Het volledige aankoopbedrag en de eventueel betaalde verzendkosten van de bestelling worden binnen 10 werkdagen na ontbinding teruggestort op je rekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. In het geval van een beschadigd of verkeerd geleverd product vergoed Purple Money de verzendkosten. Neem contact op met onze klantenservice voor een retourlabel. Onze klantenservice is bereikbaar via klantenservice@purplemoney.nl.

Purple Money is niet verantwoordelijk voor de verzending van de geretourneerde producten en de kosten hiervan.

In het geval van het retourneren van een deel van je bestelling worden de verzendkosten niet vergoed.

 

Omruilen

Als je een product wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Het aankoopbedrag van het geretourneerde product wordt binnen 10 werkdagen terug gestort op je rekening. In verband met ons voorraadsysteem is dit de veiligste en snelste manier om het gewenste product te ontvangen.