BEZORGEN
Levertijd
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice. Alle webshopbestellingen worden verzonden met PostNL. Op het moment dat je pakketje verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track&trace nummer.
Verzendkosten | |
Bezorgen PostNL (5,95) | Gratis vanaf € 25,- |
Ophalen bij Alex/Fabian/Daniel/Timo | Gratis |
Aanpassen bezorgadres
Voor alle bestellingen geplaatst via de webshop is er de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.
Ophalen
- Het is mogelijk om je bestelling op te halen in één van de Purple Money Medewerkers.
- Zodra de bestelling klaar ligt krijg je een persoonlijk bericht van een van de personen.
- Neem je orderbevestiging mee om je bestelling op te halen.
- De bestelling wordt 14 dagen bewaard. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.
- Vraag de speciale kortingscode aan bij een van onze medewerkers om de verzend kosten eraf te halen
Incomplete levering
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een artikel ontbreekt in de bestelling. Neem contact op met de klantenservice om de oorzaak te achterhalen.
Verzenden binnen de EU
Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te laten bezorgen.
Verzenden buiten de EU
Voor levering buiten de EU kun je contact opnemen met de klantenservice.
International shipping
Country | Costs | Free from |
Belgie | €8,- | €100,- |
Germany | €8,- | €100 |
France | €14 | €150 |
Denmark | €16 | €150 |
Sweden | €18 | €200 |
UK | €11 | €150 |
Luxembourg | €11 | €150 |
Italy | €16 | €150 |
Poland | €21 | €200 |
Spain | €18 | €200 |
Portugal | €18 | €200 |
Austria | €15 | €150 |
Ireland | €20 | €200 |
Slovenia | €18 | €200 |
Hungary | €18 | €200 |
Slovakia | €15 | €150 |
If you would like to return any of the items that you have received, we offer a 14-day return policy, valid from the day you receive your order. Please include the return form that was enclosed in your order. All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials. Shipping costs for returns are the customer’s responsibility.