BEZORGEN

 

Levertijd

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice. Alle webshopbestellingen worden verzonden met PostNL. Op het moment dat je pakketje verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track&trace nummer.

Verzendkosten
Bezorgen PostNL (5,95) Gratis vanaf € 25,-
Ophalen bij  Alex/Fabian/Daniel/Timo Gratis

 

Aanpassen bezorgadres

Voor alle bestellingen geplaatst via de webshop is er de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.

 

Ophalen

  • Het is mogelijk om je bestelling op te halen in één van de Purple Money Medewerkers.
  • Zodra de bestelling klaar ligt krijg je een persoonlijk bericht van een van de personen.
  • Neem je orderbevestiging mee om je bestelling op te halen.
  • De bestelling wordt 14 dagen bewaard. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.
  • Vraag de speciale kortingscode aan bij een van onze medewerkers om de verzend kosten eraf te halen

Incomplete levering

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een artikel ontbreekt in de bestelling. Neem contact op met de klantenservice om de oorzaak te achterhalen.

 

Verzenden binnen de EU

Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te laten bezorgen.

 

Verzenden buiten de EU

Voor levering buiten de EU kun je contact opnemen met de klantenservice.

 

International shipping

Country              Costs Free from
Belgie €8,- €100,-
Germany €8,- €100
France €14 €150
Denmark €16 €150
Sweden €18 €200
UK €11 €150
Luxembourg €11 €150
Italy €16 €150
Poland €21 €200
Spain €18 €200
Portugal €18 €200
Austria €15 €150
Ireland €20 €200
Slovenia €18 €200
Hungary €18 €200
Slovakia €15 €150

 

If you would like to return any of the items that you have received, we offer a 14-day return policy, valid from the day you receive your order. Please include the return form that was enclosed in your order. All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials. Shipping costs for returns are the customer’s responsibility.